بازدید مسئولین مرکز نوآوری دفتر تبلیغات اسلامی استان قم از مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی

۲۶ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۲ کد : ۶۲۳۸۲ اخبار
مسئولین مرکز نوآوری دفتر تبلیغات اسلامی استان قم با سرپرست و کارشناسان مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی روز چهارشنبه مورخ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ در محل مرکز رشد قرآنی دیدار و گفتگو نمودند.
بازدید مسئولین مرکز نوآوری دفتر تبلیغات اسلامی استان قم از مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی

طی این دیدار که صبح روز چهارشنبه مورخ 21 خرداد 99 به میزبانی مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی با حضور آقایان حجت الاسلام والمسلمین قطبی و جعفریان و سید حسینی از مرکز نوآوری دفتر تبلیغات اسلامی استان قم و سرکار خانم دکتر کامیاب سرپرست مرکز رشد قرآنی و خانم نظیرزاده کارشناس مرکز رشد برگزار شد، ابتدا سرکار خانم دکتر کامیاب به معرفی سازمان مرکز رشد و فعالیت ها و تیم های خود پرداخته و سپس آقایان جعفریان و قطبی به ارائه برخی سوالات پرداختند که سرکار خانم کامیاب به همه سوالات مطروحه پاسخ گفتند. سپس تیم مرکز نوآوری دفتر تبلیغات اسلامی قم به بازدید از مرکز رشد قرآنی و هسته های مستقر در آن مرکز و انجام برخی پرسش و پاسخ ما بین مسئولان هسته های مستقر در این مرکز از جمله مصاحبت با جناب آقای خراسانی مسئول تیم مدیرانکو و سرکار خانم مهشید مصیبی مسئول تیم نوران پرداخته شد.

در نهایت سرکار خانم نظیر زاده به ارائه توضیحاتی در رابطه با رویداد های انجام شده توسط مرکز رشد قرآنی در قالب پوسترهای آن ها پرداختند.

99/03/24


نظر شما :