جلسه هم اندیشی اساتید هکاتون با اعضای مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی

۲۶ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۵ کد : ۶۲۳۸۴ اخبار
طی جلسه ای که اعضای هیئت علمی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانشگاه های آزاد تهران جنوب و تهران شمال و انجمن های علمی دانشگاه سوره با اعضای مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی در روز دوشنبه تاریخ ۲ تیر ۱۳۹۹ برگزاری شد، طرفین به بیان پیشنهادات جهت غنی کردن هر چه بیشتر رویداد هکاتون پرداختند.
جلسه هم اندیشی اساتید هکاتون با اعضای مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی

در این جلسه که ساعت 12:30 دقیقه در سالن جلسات مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی آغاز شد، آقایان امامی و زهری از هیئت های علمی دانشگاه های آزاد و خانم ها بهرامی قصر و عصار کاشانی از اساتید و اعضای انجمن علمی کمیته پژوهش های دانشگاه الزهرا و دانشگاه سوره و دانشگاه آزاد واحد تهران شمال، و سرپرست و کارشناسان مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی حضور داشتند.

این جلسه که با بررسی کتاب مجموعه کارهای هکاتون در ارتباط با سوره کوثر با توضیحات سرکار خانم دکتر کامیاب آغاز شد با ارائه توضیحاتی در راستای چرایی انجام پروژه هکاتون توسط مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی ادامه یافت.

سپس آقای امامی (عضو هیئت علمی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران) نظرشان را درباره اجرای چنین رویدادهایی گفتند و در ادامه سخنان ایشان سرکار خانم دکتر کامیاب نقطه نظرات خود را بیان کردند.

در ادامه مهمان ها سوالات خود را مطرح کردند و سرکار خانم کامیاب به تفصیل به سوالات اساتید پاسخ گفتند.

در اواخر جلسه همه حضار به صورت جمعی و به اتفاق به راه های غنی سازی برنامه اشاره کردند و ادامه جلسه تا پایان به صورت هم فکری و هم افزایی انجام شد.

99/04/3


نظر شما :