اولین هم‌نشینی واحدهای مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور و هنرهای قرآنی، با عنوان «هم‌مرکزی» برگزار شد.

۲۸ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۳ کد : ۶۲۴۷۳ اخبار
اولین هم‌نشینی واحدهای مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور و هنرهای قرآنی، با عنوان «هم‌مرکزی» امروز به تاریخ سه‌شنبه ۲۱ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در سالن کنفرانس شهید تقوی، واقع در سازمان قرانی دانشگاهیان کشور برگزار شد.
اولین هم‌نشینی واحدهای مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور و هنرهای قرآنی، با عنوان «هم‌مرکزی» برگزار شد.

این نشست با شرکت مسئولان مرکز رشد و نمایندگان ۹ تیم مستقر در آن برگزار شد.

 در ابتدای برنامه، نمایندگان به معرفی تیم‌ و تشریح بوم ایده‌پردازی خود پرداختند.

در ادامه جلسه و استماع صحبت‌های نمایندگان تیم‌ها، اورازانی، رییس مرکز رشد، اهم‌مسائل و‌ موضوعات مرتبط با کسب و کارهای واحدهای مستقر در این مرکز را بر شمرده و بر میزان تاثیرگذاری موضوع ارتباطات در این زمینه تاکید کرد. به گفته ایشان، تیم‌ها می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های مرکز رشد به گسترش ارتباطات خود پرداخته و از این پتانسیل جهت رشد و بسط فعالیت‌های خود بهره‌مند گردند.

پس از صحبت‌های رییس مرکز، مریم کلانتری(کارشناس جذب، پذیرش و ارزیابی واحدهای فناور) در خصوص‌ ثبت بدون هزینه‌ی برند تمامی واحدهای مستقر در مرکز‌، توضیحاتی را بیان نموده و اعلام کرد: بزودی یک کارگاه آموزشی در خصوص انتخاب برند و نحوه ثبت آن برای واحدها برگزار خواهد شد.

اهمیت رسانه و شبکه‌های اجتماعی مرکز در شناخت بیشتر و بهتر واحدها از موضوعاتی بود که توسط فتحی(کارشناس رسانه مرکز) مطرح شد. وی در ادامه بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برای معرفی تیم‌ها و محصولاتشان، تاکید کرده و یادآور شد این مهم بدون مشارکت بیش‌از‌پیش واحدها امکانپذیر نخواهد بود.

در پایان، کامیار محبوبیان(معاون فناوری مرکز) به اهمیت برنامه‌ریزی و زمانبندی روند شکست پروژه و تاثیر آن بر موفقیت تیم‌ها پرداخت و ضمن تشریح فرآیند حمایتی مرکز از تیم‌ها، بر ایجاد حس هم‌دلی و یکپارچگی بین مرکز و واحدهای فناور مستقر، تاکید کرد و خواستار تعامل بیشتر بین تیم‌ها با یکدیگر و متولیان امر در مرکز شد.

گفتنی است، نشست‌‌ حضوری «هم‌مرکزی» از این پس بصورت ماهانه برگزار خواهد شد.

99/11/21


نظر شما :